2Обов’язки головного бухгалтера виконує

Коваленко  Олена Вікторівна

моб .тел. 068-058-40-08

тел./факс (04574)74-360

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

                       

 Історія бухгалтерської служби Миронівського інституту пшениці імені В.М. Ремесла сягає початку минулого сторіччя. Завдання, поставлені Департаментом землеробства для виконання стосовно Південно-Західного краю Російської імперії, потребували нових організаційних змін щодо всіх дослідних робіт, у тому числі й створення Центральної дослідної станції, для чого було заплановано відповідні кошти з боку Правління Всеросійського товариства цукрозаводчиків на купівлю землі та обладнання і утримання станції. У червні 1912 р. було виділено 20 тис. рублів на створення на основі Центральної (Миронівської) станції системи польових дослідів для вирішення нагальних питань з проблеми зерна і кормів, 924,6 тис. рублів на облаштування станції, крім того, додатково ще 211,46 тис. рублів щодо відкриття відділів та 150 тис. рублів тільки на 1913 р. для їх утримання. З метою упорядкувати фінансування галузевого дослідництва у Київській губернії та визначення конкретних сум субсидій кожній установі, в тому числі й для Мережі дослідних полів ВТЦ з її Центральною станцією, у квітні 1913 р. відбулася спеціальна нарада, у роботі якої взяли участь засновник станції С.Л.Франкфурт та її перший директор С.М.Тулайков. Були складені відповідні кошториси. До 1920 р.С.Л.Франкфурт брав активну участь у розвитку Миронівської дослідної станції, насамперед, у пошуку додаткових коштів та постачання.

  Достеменні відомості щодо керівників бухгалтерської справи починаються з повоєнного періоду. Після визволення станції від фашистських загарбників бухгалтерію понад 30 років очолював О.І. Безкровний (1944–1976). У різні роки бухгалтерською службою інституту керували Б.П. Чабаненко (1976–1982), М.М. Сторчак (1982–1983 та 2009–2011 рр.), М.М. Петренко (1983–2005), В.В. Петриченко (2006–2007). У 2007–2009 рр. бухгалтерія входила до складу відділу економіки, фінансів та бухгалтерського обліку (завідувач М.М. Сторчак). У 2011 р. бухгалтерію очолила головний бухгалтер інституту Л.П. Пенькова (Кириленко). З 1 листопада 2013 р. обов’язки головного бухгалтера виконує заступник О.В. Коваленко. Проведенням облікової політики інституту займаються в.о. головного бухгалтера О.В. Коваленко, в.о заступника головного бухгалтера Н.В. Плашенко, спеціаліст-бухгалтер Р.В. Купцов. Вони забезпечують повноту та своєчасність відображення фактів господарської діяльності в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності.                           

  Бухгалтерія здійснює фінансову діяльність, спрямовану на забезпечення фінансовими ресурсами завдань наукового плану, формування та розподілення доходів і накопичень інституту, використання їх за зобов’язаннями перед державним бюджетом, податковими органами, банківськими установами, постачальниками, а також фінансування витрат на розширене відтворення та соціальне забезпечення працівників; проводить контроль за виконанням фінансових показників підрозділами інституту, додержанням касової дисципліни та своєчасним надходженням коштів; аналізує виконання кошторисів та оперативну і бухгалтерську звітність з дотриманням єдиних методологічних засад і принципів, встановлених Законом України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”.     

   Для точності та оперативності інформації як вирішального фактору у спільному розвитку економіки Миронівського інституту пшениці широко використовується автоматизована форма обліку на основі застосування програмного забезпечення „1С-Бухгалтерія”, що дає можливість вводити господарські операції, формувати звітність на синтетичному обліку та різні допоміжні документи для аналізу рахунків за підсумками і кореспонденцією, а також зберігати відомості за будь-який період часу, що важливо для прийняття рішень у сучасних умовах.

Відділ працює за такими основними напрямами:

– забезпечення фінансовими ресурсами завдань наукового плану, формування та розподілення доходів і накопичень інституту, використання їх за зобов’язаннями перед державним бюджетом, податковими органами, банківськими установами, постачальниками;

– контроль за виконанням фінансових показників підрозділами інституту, додержанням касової дисципліни та своєчасним надходженням коштів;

– аналіз виконання кошторисів та оперативної і бухгалтерської звітності.

1